10 de desembre del 2006

Va de "memes" i de 123.

Arribo després de cinc dies de pont i em trobo feina al bloc! I jo que venia amb uns quants posts sota el braç! Però abans, cal fer la feina que m'ha deixat la Jaka i després, el divertimento.

"Agafa el llibre que tinguis més a prop (no el que t'agradi més), ves a la pàgina 123 (d'entrada, el suplement del diari l'he de deixar de banda); ves a la cinquena frase (sí, encara sé comptar) i transcriu el text. Cita autor i obra". Com que ho trobo original, i sobretot fàcil, ho faig de seguida.

Agafo el llibre que estic llegint aquests dies, i així, ja us avanço un futur post-crític. És La Barcelona interrompuda, de Julià Guillamon, Ed. La Magrana, Barcelona 2001, 314 p.

Obro, compto i transcric:

"Des dels anys seixanta, la societat de consum s'havia desenvolupat fins a oferir els individus possibilitats de triar gairebé infinites. Les coaccions es reduïen al mínim, les eleccions privades s'ampliaven al màxim"

Ôndia! I jo sense adonar-me'n! Em sembla que pot ser una frase per reflexionar-hi, i tot! M'ha sortit filosòfica, la cita.

Bé. Com que el llibre va de la nostra estimada ciutat, busco cinc acòlits que espero em continuin la beta i no m'engeguin a dida, per allò que sé que de tant en tant em miren. Destrio els que ja veig que els ha tocat (crec que la culpable originari és o l'Arare o l'Alepsi; una dona, segur; ;->) i rodo la ruleta, pito-pito colorito, i em surten; tatxín!


1) Abogada en Barcelona
2)
L'herald de l'Eixample
3)
Melicotons al sementer
4)
Em vinc a referir
5)
Tondo-Rotondo

Espero que no em tireu el llibre que trieu pel cap!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Veí,

Et faig el meme el dijous, que és el meu dia de penjar post (en penj un el dilluns i un el dijous).

Què et sembla?

Tim tíssim

Abogadaenbcn ha dit...

Bon dia! Moltes gràcies per pensar en mi! Després em poso a per feina!

Abogadaenbcn ha dit...

JA ESTÀ!!!!!

Oriol ha dit...

ok vei, missatge rebut. A veure, agafo el llibre que tinc a mà, busco la pagina 123 i transcric la cinquena frase, oi?
Ho reconec, em costa, em costa entendre.

Anònim ha dit...

Molt be veí!!!
Ja veig que ets molt diligent

;)

Albert ha dit...

Gràcies per pensar amb mi.
Bé, ja veus que us faig cas.
Una abra