29 de febrer del 2008

De les HV: Darrer avís per a navegants...

NOTA INFORMATIVA:
Avui, divendres 29 de febrer, a les 24.00 h acaba el termini per apuntar-se a la tercre Tongada de les HV. Després no vingueu plorant a picar al timbre a hores itempestives amb el cuento:
"jo no ho sabia, snif, snif,.." eh?

El dia 3 de març, tots/es a punt per a salpar...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ANNEX A LA NOTA INFORMATIVA: Bé, si la que piques ets tu, veïna, podria fer una excepció. Però porta cava i dues copes, almenys (Tots tenim un preu...)
Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

4 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Ei, que jo diria que ja em vaig apuntar, però que si cal pujo amb el cava i les copes... i el que faci falta! ;)

Petoneeets!

Joana ha dit...

Ja pujo...o baixo... Diria que estic apuntada ;)
Si la Meta porta les copes i el cava jo portaré les trufes!
Bon capde Veí!

El veí de dalt ha dit...

Esteu apuntades les dues... però podeu pujar igual. Una em dóna el cava, l'altra, les trufes...

MK ha dit...

Es que ...jo no ho sabia..ggrrr...brrrr..ppzzz...snif