25 d’abril del 2008

Meme llibres, meme va....

El Charlie-Hit-Hat, el reporter més descarnat i atrevit del veïnat i de tota la castosfera, em pasa un meme santjordienc que faig prestament, no sigui que m'oblidi (en tinc d'altres pendents però travesso uan temporada de feina dura que m'impedeix posar-me seriós...).

I em demana que què m'ha deixat el Sant Jordi? Doncs digueu-me original per ser dels pocs de catalanufos que he comprat (i m'han regalat) els títols següents. U sonen? ;-)




L'únic avantatge que hi veig és que tindreu ressenya detallada al blog d'aquí un temps. Però en duc d'endaderrides... Uf! Quin estés!

PS I per cert...que coi passa amb el cadàver...ja li queden uns deu esglaons tan sols!

PPS I amb la resta d'HV, què...? No havia de ser el best-seller de Sant Jordi?

PPS I agraeixo a les veïnes que he deixat lectura pels meus moments d'oci. També tindreu premi qualque jorn...

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

Striper ha dit...

Ostres a Manresa es mes venut el del Zafon, S'ho val?

Charlie ha dit...

Caram! I jo que pensava que els teus llibres serien d'allò més originals i d'autors ben desconeguts (per als lectors mundans) ;)

gatot ha dit...

caram noi, així m'agrada que siguis caritatiu i compris autors que no compra ningú!

:P

petons i llepades ocioses!

Anònim ha dit...

És igual tu.... L'home manuscrit és un gran llibre! A mi em va encantar!

SU ha dit...

Jo vaig avançant amb "L'home manuscrit"... Tinc ganes de saber què en penses!!!

Ens llegim!

Petó,

SU, meitat

digue'm ariadna ha dit...

... M'espero, doncs, a llegir el teu De Lectura de L'home manuscrit, per parlar-ne...
=:)

Anna ha dit...

a veure que tal el Zafón, perquè pel meu gust fa una presentació de les històries brillant i uns finals molt decebedors...

Anònim ha dit...

Caram! Jo també estic llegint "L'home manuscrit"!!!

El veí de dalt ha dit...

Strip,
ja t'ho diré...

Charlie,
és que sóc un clàssic en el fons...

Gatot,
ja ho faig també.

Vull,
com anem! Doncs també t'ho diré quan acabi.

Su,
pensarem, doncs.

Ariadna,
caram! Quina pressió!

Amma
és que els finals és el difícil!

Novesflors,
benvinguda! I una altra al club manuscrit!"¡

Anònim ha dit...

A mi el de Zafón, tot i que em va agradar i molt L'ombra del vent, em fa certa por. Dels altres dos sento curiositat. A mi em va caure Les veus del Pamano de Jaume Cabré i Et donaré la terra de Chufo Llorens. A veure què tal :)

Anònim ha dit...

A mi em van regalar l'ombra del Vent del Zafón i ara per ara em costa un poc, esper que més endavant m'enganxi ja que tothom diu que t'enganxa...ja veurem.
I com que pensava que no em regalarien cap llibre jo no vaig regelar-ne cap..bé si!! als meus fills.