21 de juliol del 2008

De posts veïnals recomanats (1): una selecció veïnal

Navegant pels blogs, a vegades, bé; tot sovint, trobo petites perles que m'hagués agradat escriure a mi. Quan alguna cosa m'agrada solc deixar comentaris i amb els meus enllaços ja distingeixo qui sou veïns de replà i quins m'agradeu força. La llista es fa cada cop més gran, inabastable, interminable... i sempre estic pendent d'actualitzar. Com que no sóc de mena gelós (encara que algú ho pensi), crec que paga la pena fer-ne ressò d'aquells que posaria a una antologia del post catosfèric. Aprofito la finestra del meu replà per deixar-vos algun tastet de tant en tant. Aquí en vénen un trio. No recomano els blogs en sí, sinó algun dels seus posts. Ni els premio amb re. Senzillament m'abelleix dir-vos-ho. I que en feu el que bonament us sembli.

1) De bat a bat. Déu 2.0 Un post d'antològia. Amb un fi sentit de la ironia difícil d'igualar. El Don-aire l'ha brodat.

2) L'efecte Jauss. L'amenaça friki, o la literatura a internet Un vídeo currat, amb sentit de l'humor i informatiu.

3) El Té la Mà Maria Catalunya, on anem? Un post que reprodueix una carta reivindicativa que surt del cor. Impossible no sentir-se remogut per dins.

Seguirem fent sel.lecció...


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

8 comentaris:

Anna ha dit...

un post útil, que permet descobrir nous blogs tot i que el en recomanes sigui un post!

Striper ha dit...

Vinc de fer el volt per les teves recomenacions val la pena i tant.

Candela ha dit...

Va bé que informis de troballes que algunes anem una mica perdudes per aquests mons bloggueros

Anònim ha dit...

que bé el post Déu 2.O brillant gràcies Veí.

Donaire ha dit...

Bon dia. Soc un Serafí, que treballa per Déu 2.0. Li agraïm l'enllaç que ha fet del nostre post, el beneïm i li desitgem tots els èxits. Que la pau sigui amb vostè.

zel ha dit...

Veí, gràcies, més que res perquè Deu 2.0, m'ha obert els ulls. Ara ja sé què he de fer. Evidentment, seguir com ara, que no vull tornar-me lireta com Déu. Una reverència agenollada i amorosa.

Joana ha dit...

Molt bona troballa!
Veí, sempre estàs a l' última! ;)
A veure si ens "veiem" aquest vespre! ;)

El veí de dalt ha dit...

Anna,
doncs ja veus...,

Striper,
volta, volta..però ja has fet el vers cadavèric?

Candela,
tu si que estaves perduda! I ara t'jhem retrobat!

kpi,
sí que és bo, oi?

don-aire,
Amèn!

Zel,
ni lireta, ni lirona. Ja podeu alçar-vos!

Joana,
nos veiem!