11 de novembre del 2008

De poesia: Funeral Blues, de W.H. Auden

Fa temps que corre per la xarxa; però per ha estat per mi tota una troballa: els vídeos versificats de Blocs de lletres, de l'activista blocaire (i poeta) Josep Porcar que penja també en el seu web Salms. En trobareu diversos. I em sembla que m'emportaré algun altre al blog. Els trobo genials.

M'ha fet gràcia trobar un poema de l'Auden que vaig escoltar en una peli que segur tots recordareu: Quatre bodes i un funeral, amb el guaperes del Huhg Grant en alça. La peli era prou interessant. Doncs quan vaig escoltar al cinema el poema que l'amic llegia en el funeral del seu amant, sempre em va quedar les ganes de saber de qui eren. Ara ho he descobert. Perquè després diguin que els blogs no serveixen per a re!

I per això us el poso. És en anglès, però està traduit per Salvador Oliva.


Funeral Blues - W. H. Auden from blocsdelletres on Vimeo.

I aquí, el fragment de la peli




Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

5 comentaris:

khalina ha dit...

realment un poema molt emotiu

Gatot_X ha dit...

un detallàs deixar-ho aquí, veí, i compartir-ho...

que purs els sentiments
quan els dubtes encara no ens han pervertit la mirada clara...

i en canvi, només els dubtes ens permeten allargassar la vida,
amb el miratge que ens fem una mica més savis...

Anònim ha dit...

Que bo que és! I el vídeo, fantàstic.

Anònim ha dit...

Fenomenal!!!! Gràcies

Striper ha dit...

Molt bo i emotiu.