29 de novembre del 2008

Cuina casolana d'alta volada



Tinc un amic cuiner. També en tinc de mecànics, manobres, advocats, psicòlegs i economistes. Va bé tenir amics. Sempre et donen savis consells que fan de bon seguir.

El meu amic cuiner m'envia un correu que proposaré de seguir a casa, A veure si me'n surto...


COCINA FÁCIL (PARA HOMBRES)
Nivel de dificultad: 0
BACALAO CON PATATAS Y SETAS

INGREDIENTES: TU MUJER, BACALAO, PATATAS, SETAS, ACEITE Y SAL.
MODO DE PROCEDER:
METES A TU MUJER Y AL RESTO DE INGREDIENTES EN LA COCINA CON LA PUERTA BIEN CERRADA DURANTE DOS HORAS. AL CABO DE ESE TIEMPO ABRES LA PUERTA Y TIENES UNAS PATATAS CON BACALAO Y SETAS RICAS, RICAS. Y YA HABÉIS VISTO QUE FÁCIL. HALA , LANZAOS A COCINAR. ME VAN A PASAR
MAS RECETAS DE ESTE TIPO, CUANDO LAS TENGA OS LAS IRÉ MANDANDO.

SALUDOS.



El que no tinc és un amic rentaplats, ni un amic planxista (de planxar roba, vull dir), ni un amic modista (d'aquells que cusen botons i fan bordadillos). Algun veí em pot donar algun consell al respecte?

PS Perquè suposo que cap veïna voldrà venir a fer-me la feina? ;-)

PSS (veí, ves-te tapant les orelles...)

PSS És clar, que elles potser voldrien aquest cuiner




Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

Cèlia ha dit...

Mira, jo em conformo amb la teva dona, si la puc posar dues hores a la cuina i fa això tan saborós! Jo no sabria per on començar! La tens en préstec per aquests "menesters"?

Striper ha dit...

Vei en lo de planxa jo et puc donar algun consell , per exemple es important endollar la planxa, si vols algun mes m'el demanes. Cuina es un plaer tu mira el que tens rumia un xic i innova.

Gatot_X ha dit...

jo rentant plats hi tinc la mà trencada, veí -i això no vol dir, evidentment, que busqui la excusa d'un traumatisme per no fer anar el fairy a tort i dret!-; és més... m'agrada rentar plats, i gots, i paelles... com més s'allarga l'activitat, més temps té qui volta per la cuina, per acaronar-me lentament, escalfar-se les mans en la meva peluda- a trossos- orografia, regalar-se assaborint amb els llavis cada centímetre de pell.... i jo, amb les mans ocupades, només puc que deixar fer!
:)

(al rentaplats hi guardo les cassoles...!)

petons i llepades ensabonades!

RaT ha dit...

Però ningú fotarà un crit a aquest post!!!

Veí, passa ara mateix a la cuina i prepara un brunch per tots els veins del replà!!! que demà és diumenge i ningú voldrà matinar..

einnn!!! y sin chistar!!!

(i no pateixis per com quedarà el replà que el Gatot_X vé a ajudar-te a rentar plats i l'Striper a planxar-te les estovalles)

rhanya2 ha dit...

Jo no et faré crits Veí, que saps que soc dolça com la mel de romaní! Diga'm, rei, demana per aquesta boqueta... quin plat dius que vols...??

Anna Tarambana ha dit...

Jo et vindria a planxar, però fa mesos que no toco la planxa, a casa planxa ell!

Jo et vinc a cuinar quan vulguis si parlem del rebut de la comunitat (les especies les porto jo!)

Per cert, sóc la única dona que se n'adona que aquest cuiner perd oli! Crec que s'ho passa més bé ell solet que si tingués companyia!!

helena ha dit...

Ufff!!! no m'agrada't gens aquest post i menys la recepta jejejeje...

Però com joc sòc d'aquelles romàntiques que pensa que fins i tot en Darth Vader té arreglo, et recomanaré un llibre de la Isabel Allende que es diu "Afrodita, cuentos recetas y otros afrodisiacos".

T'el recomano molt instructiu, tan per la cuina com per altres tècniques també profitoses pel cos i l'esperit. Aviam si desprès de llegir-lo fas un post que ens doni ganes a totes les teves veinetes de ficar-nos a... la teva cuina...

Ainns i es que no aprenem eh? jajajaja

Dessmond ha dit...

Ets un crack. No sé com t'ho fas per tenir tantes seguidores. És perquè saps castigar les dones?. Ets un crack.

Joana ha dit...

A mi em falta un xofer. Cada dia m'agrada menys conduir...
No en sabràs pas de cap disponible...amb tants amics com tens?
Au digues...quines postres vols? ;)
I no provoquis a les fèmines que ens revolucionarem!

Unknown ha dit...

M'ha fet pensar en els tranquils "hombres Balay"

ddriver ha dit...

la meva dona no se si acceptara desde que es va separar esta molt borde,alguna golfa servira doctor??