27 de març del 2009

Del Museu del Disseny Friki (31 i 32): El gatet manequísta@Chochona girl

Realment no sé què li veuen, però es veu que al Japó van boixos per aquests ninotets. O almenys això em diu la Xurri, que me l'envia pel nostre Museu veïnal.
Aquest ninots, que es diue Maneki-neko tenen la gràcia de saludar-te amb la mà i diuen que porta bona sort a qui els poseeix. Me'n demano mitja dotzena.

I el premi que li devia a la Xurri, per haver encertat quin era l'inici del llibre que vaig proposar fa setmanes? Era La pell freda, és cert. No m'havia oblidat, carinyet. El premi és aquest: vagi també pel nostre Museu Blocaire del disseny Friki

Y LA SEÑORA SE LLEVA UNA CHOCHONA!


I ja sabeu que em poden seguir enviant andròmines de culte per engruixir el Museu veïnal...


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

2 comentaris:

Mireia ha dit...

La Xoxona aquesta s'assembla al xuky, NO?

Xurri ha dit...

ohhh, gràcies per la autèntica muñeca repollo!!, altrament coneguda com a cabbage patch kid.

Tota la vida he soniat amb anar de la maneta d'un formós noi que em dugués a la fira i amb la seva perícia i punteria aconseguís una xoxona NOMÉS PER A MI. Així que el teu regal m'omple de joia i satisfacció.

:o)

(es veu carinyosa i propensa a l'abraçada, tot i que una mica chuqui sí que sembla, ejem...)