20 d’abril del 2010

Encara queden dies per apuntar-s'hi...



Us recordo que el 23 d'abril acaba el termini per apuntar-se a la Setena Tongada de les Històries Veïnals (3a època). Ens fem grans, sí...

Per ara, som els/les  següents  35 veïns/nes inscrits. El més granadet del replà amb noves incorporacions. Així els "experts" ajudareu als "novells" a tirar del carro. Entre parèntesi, les edicions en què heu participat -inclosa aquesta.


  1. Albanta (2)
  2. Anna Tarambana (6)
  3. Arare (6)
  4. Carles Mulet (7)
  5. Carme Rosanas (7)
  6. Clara (1)
  7. Duschgel (6)
  8. El paseante (2)
  9. El veí dedalt (7)
  10. Eli (2)
  11. Filadora (1)
  12. Gabriel (1)
  13. Gatot (5)
  14. Jordi Casanova (3)
  15. Josep B. (2)
  16. Khalina (3)
  17. La meva perdició (1)
  18. La rateta Miquey (4)
  19. Lady Griselda (6)
  20. L'Avi (7)
  21. Llum de dona (7)
  22. Mossèn (1)
  23. Òscar (1)
  24. Palimp (4)
  25. Pratinsky (2)
  26. Puji (6)
  27. Robertinhos (6)
  28. Srta. Tiquismiquis (1)
  29. Té la Mà Maria (7)
  30. The silver blue sea (7)
  31. Violette Moulin (6)
  32. Viuillegeix (2)
  33. Vullunfestuc (3)
  34. Xurri (6)
  35. Zel (7)
  36. Cris V/N (1)






  37. faltes tu,
    i tu,
    i tu...

La setmana següent arrenquem! Compreu força llibres si regaleu força roses!

6 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

Veí, no sé si m'hi atreveixo, em fa respecte això, eh?.... llenço una modeda a l'aire?

caterina ha dit...

Veí, a mi m'encantaria haver participat amb aquesta iniciativa però sé que jo no seria constant... De totes formes guadesc moltíssim de llegir-vos sempre que puc :) Enhorabona per la veterania que esteu aconseguint! ;)

El veí de dalt ha dit...

Cris,
Ha sortit "creu". Apuntada. Les queixes, al president de l'escala (que sóc jo) i no et penso escoltar Som 36. Àpali!

Caterina
doncs llàstima. Donaries el toc illenc a la cosa...

zel ha dit...

uix, sóc de les granadetes, no, si ja ho sabia, ja, però no cal que m'ho refreguis pels morros, que ja saps que faré el que toqui, sóc "semper fidelis"

Montse ha dit...

oichs, desagraït! mira que dir que som granadets! grrrrrrrrrr

(si sóc una adolescent,m jo!!!!)

El veí de dalt ha dit...

Zel, Arare
graanadet en el sentit del "milloret", carai! Com sou!