14 de gener del 2011

On és la placeta?

Avui vaig a emular un blocaire viatge a qui segueixo de fa temps i amb qui sempre és un repte endevinar d'on son les imatges que posa. Sempre de Barcelona ciutat,  per cert, com aquesta. La imatge, que m'ha suggerit un post que algun dia penjaré, és facileta de trobar. I així us deixo feina pel cap de setmana, que veig que els veïns esteu mandrosos darrerament... Per cert, en breu penjo els relats maquetats de la quarta tongada de les HV. I ja només falten dos relats per acabar la Vuitena tongada. No miro ningú...,però: Zel i Silver, m'esteu fent boicot? I jo que que creia que m'estimàveu una miqueta...

En fi, us recordo a tots/es que podeu seguir escrivint als Hipertexts veïnals que tancaré aviat. O sigui que si voleu rematar algun microconte, ja sabeu... Si no, ho hauré de fer jo i ja sabeu que no acabarà bé la cosa...

I mentrestant em dieu: on és -i com es diu- aquesta placeta?

(Anul.lo la visió dels comentaris, que si no us ho copiareu del predecessor, que us conec).

20 comentaris:

Ofelia ha dit...

em sona molt. Crec que és per Gràcia.

El veí de dalt ha dit...

Tinc restringida l'aparició dels comentaris per raons òbvies. Aniré dient si l'encerteu o no.

El veí de dalt ha dit...

Ofèlia, No és on dius.

Anònim ha dit...

Es una "prolongació" que fa la Plaça de les Olles, on hi ha la botiga del Custo al Born.

Anònim ha dit...

Plaça de les olles

fra miquel ha dit...

No sé com es diu aquest espai, si es que te nom, perquè aquí, abans, hi deuria haver un edifici...Però això està al costat de la plaça de les Olles. Molt a prop de l'estació de França, per una banda, i el paseig del Born, per una altra.

Biel Barnils Carrera ha dit...

Plaça de les Olles, barri de la Ribera de Barcelona.

el paseante ha dit...

Diria que és al costat del carrer Pou de l'Estanc.

Per cert, veig que fas feina a Colmenar:

http://trecemeses.blogspot.com/2011/01/cuentacuentos-solidario-en-colmenar.html

El veí de dalt ha dit...

Fra Miquel, Biel Barnils i Anònim, l'heu encertat.

El veí de dalt ha dit...

Paseante,
veig que passejar d'exhibicionista les nits per la ciutat, et prova. L'has encertat.

RaT ha dit...

Aiiiiiiiii!!! al costat està Il Passatore i Cal Pep, apropet Les 7 Portes però no em surt el nom!!!!!!!!

Rita ha dit...

És la plaça de les Olles. En aquest solar hi havia un forn on feien unes coques boníssimes!!!

Sergi ha dit...

Com tu, segueixo aquest blogaire viatger i jugo cada cop que penja una foto, però igual que em passa allà, la majoria de cops, no sé on és. I mira que aquesta plaça em sembla haver-la vist no fa massa a un altre blog, però ves a saber on...

Guspira ha dit...

A mi no cal que em restringeixis res perquè no ho sé...
bon cap de setmana veí!

Viatger ha dit...

Ostres veí , el tinc a la punta de la llengua i no hem surt... em sona tant !!

M'has enganxat de plè..i mira que hi dono voltes !!

El veí de dalt ha dit...

Rita´, molt bé.
RaTeta, també (encara que no sàpigues el nom!)
Guspira (bon wekend, també!)
Xexu, investiga...;-)
Viatger, no fotis que t'he pillat! Juàs!

Jo no sóc la Mercè ha dit...

És un d'aquells carrerons sense sortida que donen a la plaça de les Olles?
salutacions,

El veí de dalt ha dit...

Mercè (que no l'és)
Sí, vas bé.

El veí de dalt ha dit...

Mercè (que no l'és)
Sí, vas bé.

Joana ha dit...

Gràcies Veí!!!No me n'havies dit res del 3cat24 :)
He de baixar més sovint a Barcelona i aprendre'm les placetes :)
Algun suggeriment?