6 de setembre del 2011

Queden cinc dies...



[una setmana després]

Rita: —Que bé trobar-se aquí de nou, oi?
Violette: —Sí, gràcies per avisar. Fa tant que no postejo que ja no sabia que existien els blogs!
Vida: —Quin gust saber de vosaltres!
Xexu:  —I nosaltres de vosaltres!
Laura T.:—Bé… Què heu pensat aquests dies?
Robertinhos: —Jo tinc una idea!
Arare: —Vomita.
Robertinhos: —Ara no em ve de gust, la veritat…
MK: —Vol dir que ens la diguis, tanoca!
Robertinhos: —Ah! Doncs proposo que li fem una festa sorpresa.
Eli: —Molt vist… I segur que ja s’espera alguna cosa.
­Paseante: —Qui? Ell? Ell només espera l’inspector d’hisenda que vingui a empaperar-l’hi el pis. Ja sabeu que no paga ni el paper higiènic, que el roba dels bars dels xinos!
Xurri: —I si li dediquem un escrit? El signem tots... Li farà ilu.
Paseante: —Massa kumbaià
Helena: —I una foto de tots? Amb alguna frase que faci al·lusió als cinc anys?
Amber: —Com la dels òscars aquells?
Rateta:—Sí. Bona idea!
Candela:—Uf! No he anat a la pelu i no tindré temps...
Gatot: —A tu no et cal, dona! I si a la foto sortirem tots a pèl!
Silver: —Vols dir despullats?
Gatot: —Vull dir sense roba.
Silver: —Ah..., pensava!
Té la Mà Maria: —Com els calendaris dels bombers! Sí senyor!
Carme Rosanas: —I que se’ns vegin el mitxelíns a totes! Nanai del paragüai...!
La meva perdició:—Dona! Ja posarem al Paseante davant de tot perquè us tapi...
Paseante: —A mi no m’enredeu! Jo només surto a les fotos d’esquena i de lluny!
L’Avi: —I si li deixem una ampolla de whisky cadascú en una panera?
Paseante: —Això, que agafi un pet i salti per la finestra!
Robertinhos: —Jo li regalaria un diccionari. A veure si no fa tantes faltes escrivint...
Nausica: —I una entrada a l’òpera?
Paseante: —S’adormiria... Ell, si no és el Perales o la Rocío Durcal, no va a enlloc.
Carme Fortià: —I un cap de setmana de turisme rural?
Paseante: —Això, al Pol nord... Que se’l mengi un ós.
Té la Mà Maria—Una planta de maria?
Globos: —Una planta teva?
Té la Mà: —No, dona! De Mariahuana, vull dir.
Paseante: —Si es mareja només amb la farigola...
Emily: —I un lot de discos de regetón?
Llum de dona: —I que ens tregui a ballar al replà?
Eli: —Si ho fa tan malament com amb les sabates vermelles, més val que no!
Paseante: —I ja teniu els peus assegurats?
Fra Miquel: —Un confessionari portàtil? Segur que tindria temps per ocupar
Ricderiure: —Te’l podria llogar a tu!
Emily:—I un abonament de tres nits al Regàs?
Duschgel: —I amb qui aniria?
Llum de dona: —Dona, que esculli!
Jordi Casanovas: —Sí, i què més!
Mafia mental: —Passeu-me-les que jo no necessito biagra com ell!
Patrinsky: —I una col·lecció facsímil dels inventos del TBO?
Paseante: —Massa elevat per ell...
Monyofiné: —Una nina inflable?
Gatot: —Ja en té tres!
Mercè C.:—Unes sabatilles d’estar per casa?
Quadern de mots: —Però si no para mai a casa!

Veidedalt: —(obrint la porta de l’entrada al bloc de pisos) Hola! Què hi feu aquí tanta gent? M’he perdut alguna cosa?
Cris: —Ejemm.... No, no res. Ens hem anat trobant mentre sortíem i la fèiem petar.
Yáiza: —Parlàvem de les vacances... Què tal tu?
Veidedalt: —Bé, bé...per Berlín i Escòcia...
Paseante: —I perquè has tornat? Ens vens a tocar la gaita, ara?
Veidedalt—Una altra cosa et tocaré, a tu....Hmmmm. Segur que no passa res? Ningú s’ha mort?
Paseante—No. Però si et vols morir ara mateix, ja tinc un epitafi pensat...

Veidedalt (Mentre fa el gest de pujar escales amunt. Ell és un esportista i mai agafa l’ascensor):—Ah! Per cert... M’oblidava...
Kika’s: —Què passa ara...? Mira que ets pesat!
Puji: — Abans que demanis res, ja et dic que no tenim un duro per la reforma del teu terrat.
Globos: —Jo ja t’he regat les plantes aquest estiu, eh?
Bocins de Lluna:—I jo t’he buidat la bústia de corres..., de factures. Les tens totes a dalt.
Viuillegeix: —I jo ja et vaig tornar el llibre aquell de Mujercitas....
Veidedalt: —No, no, no és res d’això... És que... Feu res el dia 11 de setembre?
Tondo Rotondo: —Anar a fotre una bomba a la seu del PP. A banda d’això, res més.
Cèlia: —Anar al Fossar de les Moreres, és clar!
Abogada (amb veu de no trencar mai un plat): —Per què ho dius?
Veidedalt: —És que...veureu..., em fa una mica de vergonya dir-ho...
Fanal blau: —Vols que anem a votar-te tots al Premis Cats?
Rits: —T’ha tocat la loteria?
Gatot:—Te’n vas del bloc per fi?
Candela:—Ens vols dir que ets gay?
Filadora:—Et cases?
Barbollaire: —Et suïcides?
Àmber: —Et fas anacoreta?
Paseante: —Les tres coses alhora...?
Veidedalt: —No. No! Resulta que...
La Xica: —Que què?
Veidedalt: —... que faig anys!

Tots/es: —Ooooooooooooooooooooooooooooooh!

Sra. Tiquismiquis: —Quants? Vuitanta?
Xexu: —Les arrugues no enganyen, nano.
Duschgel: —Jo ja fa temps que et veia desmillorat, nano...
Veidedalt: —Faig anys de blog, coi! Del Malerudeveure’t!
Paseante:—Doncs jo no m’alegru gens, de veure’t. Vés per on...
Veidedalt: —I pensava fer una festeta... Res de l’altre món, no penseu: una copeta, un pastís i llestos...
Víctor Pàmies: —I quant dius que és això?
Veidedalt: —El diumenge, 11.
Garbi24—Hmmmm, em sembla que tinc un sopar amb la parenta...
Albanta:—Ui! I jo una cita amb l’amant...
Six X: —I jo amb dos alhora...
Khalina: —Jo tinc un trasllat de pis...
L’Avi: —Jo he d’acabar uns dibuixos pel diari...
Elefreeland—I jo estic en un curset d’escriptura creativa...
Su: —I jo tinc un club de lectura que dirigir...
Jesús M. Tibau: —I jo sóc l’escriptor convidat...
Òscar: —Jo estic amb una festa infantil, amb els nens...
Eli: —I nosaltres tenim assaig de teatre...
Violette: —Jo tinc ple d’exàmens per corregir...
Zel: —A banda que hem d’anar tots a la mani, eh?
Joana Torres: —Jo estic fora tot el cap de setmana...
Lucrècia: —Jo tinc una cita a cegues aquell dia...
Fra Miquel: —Jo tinc un grup de catequesi a la tarda...
Emily: —Jo he d’estar a la cuina. Tinc un càtering l’endemà...
El porquet: —A mi, m’han convidat a una comunió...
Quadern de mots: —Jo estic de casament. Sóc el padrí...
Fons d’armari: —Els meus pares fan una trobada familiar amb tots els cosins...
Tarambana: —Jo he de preparar les classes de l’endemà...
Viatger: —Jo he d’anar a buscar una localització...
Flapi: —Jo començo vacances el dia abans. Sóc fora...
Dddriver: —Jo faig de DJ en una disco...
Cetina: Jo estic de viatge de negocis...
Júlia: —Jo he de fer una conferència sobre història del barri..
Thera: —Jo he de matinar molt l’endemà...

(Al final, tots acaben per donar una excusa o altra.)

Veidedalt: —Vaja! Quina mala sort. Doncs res... Ja ens veurem un altre dia... Ho deixo estar.
Paseante: —Ep, nao! Jo em quedo. No faig res. Puc venir?



(continuarà)

16 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Ostres, que vaig de casament i sóc la padrinA !!!, hauré d’anar a comprar roba, anar a la pelu... cap de setmana ocupadíssim.

Ho sento veí, de tota manera no et perdràs gran cosa, sóc molt avorrida. :D

Sergi ha dit...

Jo és que tinc castells aquell dia, ja se sap, i tots els actes de després... no pot ser un altre dia?

cantireta ha dit...

Jo vaig a dinar a ca la mama, però et puc reservar un brindis a la teva salut blocaire, i unes quantes olives i berberetxus :)
Felicitats! Abraçada en pantaló curt!

Rita ha dit...

Aissss veinet, gairebé se'm passa aquest apunt i l'altre no l'havia ni vist! :P

5 anys són molts anys i en el teu cas més que ben portats, felicitats!!!

Compta amb mi per al que calgui: per venir on vulguis, per dir-te que no i que sigui sorpresa, per al que necessitis, ja ho saps. Aquesta em sabria molt greu perdre-me-la!

Un petó enoooorme!!!!

Emily ha dit...

les tres nits al Regàs les tens gratis, que ara treballo fent llits, no desfent-los...demana al Paseante les manilles, que en té unes de color rosa

Carme Rosanas ha dit...

L'11 de setembre? Però si és el dia que pensava anar a la setmana del llibre en català i continuar amb la manifestació i seguir tots els actes de la Diada!

Home quin dia de triar, tu també!

Tot Barcelona ha dit...

¿ jo soc Fra Miquel ?...

fra miquel ha dit...

No Miquel, framiquel sóc jo :o)

No és ben bé de catequesi, el grup.
Són tot noies que volen saber com és la vida al camp. Els ensenyo les feines bàsiques de l'hort. ;o)
Puc dir-lis que vinguin a la festa.
Ara, que si voleu estar El Paseante i tu sols... Em puc quedar amb el grup, fent pràctiques a l'hort.

Una abraçada

ricderiure ha dit...

jo tinc molta feina a l'hort també...
i tinc que celebrar que ja hauré acabats exàmens...
però clar...
igualment, moltes felicitats anticipades per si no ens veiem...
que et provi molt...
au!
felicitats! que dic..
salut!

viu i llegeix ha dit...

aixx, a mi se'm gira feina, que haig de treure la pols a les enganxines de la Norma i al poster "el català csa de tots" i anar tirant cap a la mani... felicitats de totes maneres.

El veí de dalt ha dit...

Quadern,
doncs felicita els nuvis de part meva.

Xexu,
no sabia c¡que fossis enxaneta!

Cantireta,
doncs guarda "escopinyes" per a una altra ocasió!

Rita,
em sembla que no faré cap festa...Potser llogo un DVD amb el PAseante d'una pel.li de l'Oeste...

Emily,
ja li diré que te les torni...

CArme,
la Nació és "lu" primer!

Miquel,
no ets sant, oi, encara? Ni màrtir...

Fra Miquel,
tu vine a absoldre'ns l'endemà al matí.

Ric,
porta'm algun dia tomàquets, que estic fatal d'hortalisses!

Viuillegeix,
la Norma és la néta del Fabra? També la convidaria...

khalina ha dit...

Això són molts anys. Felicitats!

Glo.Bos.blog ha dit...

Renoi, quines excuses més poc imaginatives!

RaT ha dit...

jo volia anar a fer- me les ungles però ja saps que quan el Veí xiula.... ;)!!!!

rits ha dit...

m'he perdut una bona festa, oi? ais, que a les platges perdo el nord

MK ha dit...

Uuiisss! Jo tinc els vestits de les ceremònies dels Oscars , que com saps només els portava posats unes estones , es dir novets de trinca per a lluïr a la primera de canvi.
Vinga fem una festuqui Veí!!

PD: Ets un tanoca presentant ceremònies però ets GENIAL per tota la resta de coses.gracies per aquest post.