6 de gener del 2012

Regal de Reis pels veïns de l'escala


Mentre estic flipant amb el meu Ipad2 que m'han dut els Reis (dec ser un noi molt bo, qui ho diria),a tots vosaltres us faig també un regalet.

La versió maquetada de la Novena Tongada de les Històries Veïnals! Recordeu? La que vam fer 32 veïns entre maig i octubre del 2011. Us el podeu baixa gratis en PDF o pagant-la a lulu.com a 4 €, més trameses.

Mentrestant, esperem que aneu lliurant els relats pendents de la Desena Tongada i els vagi penjant aquí. Ja en tenim quatre!

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Ves per on, jo tampoc hauria dit que eres tan bo com per rebre aquest regal! Deu ser que només et fas passar per un 'tio dur'!

kweilan ha dit...

Un regal fantàstic! Bon any!!!

Unknown ha dit...

la veritat és que encara no tinc gaire clar les diferències entre un ipad i una tablet i totes aquestes eines i noves tecnologies jeje però de part meva, disfruta-ho molt i sigues molt bo aquest any ;)

Laia

Elfreelang ha dit...

Un Ipad ben xulo! a mi m'han dut un iphone! i això que no havia escrit cap carta....ah i el veïnat ben segur restarà tot esvalotat pel regal del volum amb les històries veïnals! bona tongada!

RaT ha dit...

m'encanta la portada, Veí!!! molt, molt.

I si, segur que has estat bon minyó... ses majestats poques vegades s'equivoquen!

Glo.Bos.blog ha dit...

No se ben bé que és això que t'han regalat (jo, com la Laia Espurnes, sóc llega en la matèria) però per la il·lusió que et fa deu ser un bon regal. Si els Reis s'han portat tan bé, tu deus ser un bon minyó, encara que ho dissimulis!

el paseante ha dit...

Dur-te a tu un Ipad2 és com dur-me a mi un pinte (sóc calb). Són regals que no podem utilitzar per les nostres mancances físiques o intel.lectuals (per això flipes, segur que encara busques el pedal per engegar-lo). Et canvio el pinte per l'Ipad2. Tots dos hi sortirem guanyant. Demà a la tarda tinc temps.