27 de març del 2013

Vénen a per nosaltres?

I seguint amb la diatriba de l'anterior post, espero que al meu bloc (de pisos) del nostre blog (de veïns i veïnes) no acabem com aquests d'aquí sota...
 Jo si de cas, no penso obrir aquests que piquen a la porta on visc (ja sabeu que sóc el morós del terrat)
Imagino que un deu ser de Bankia i l'altre del PP (sigles de Pèrfids Perillosos). El de negre, rere seu, la Merkel, que pren nota.



PS
Potser que hagin desaparegut tants veïns/es blogers (o blocaires) deu ser cosa de la crisi hipotecària?

8 comentaris:

Joan Guasch ha dit...

No, home! Du ser perquè hem de repartir les energies en altres compromisos, que el camí que hem endegat no és fàcil i és molt exigent. Però encara anem respirant, quan podem.

Garbí24 ha dit...

es que si et tallen l'adsl.....ja n'ets

Glo.Bos.blog ha dit...

Resisteix, Veí!

fra miquel ha dit...

Ja saps... molts veïns han anat a viure al càmping "carallibre". Es veu que allà tot se sap més ràpid. Com que se sent tot a través de la tela de les tendes...
Els que quedem a l'escala...anem resistint com podem!
Una abraçada

el paseante ha dit...

Ara m'ha agafat un calfred. M'he imaginat que a Blogville només quedàvem tu i jo, i que em proposaves mirar de perpetuar l'espècie. Avui no dormiré.

zel ha dit...

No, no, que encara migpaguem i anem fent...passa factura el clima polític, ja no tenim ni esma per cridar!

rits ha dit...

Esperem que no, intentarem sobreviur amb barricades, si cal.

RaT ha dit...

m'agrada, com diria facebook